Hep Aynı Tezgah

MUHYİDDİN ARABİ NİN KİTABI FUSUSU'L HİKEM İÇİN SÖYLEDİKLERİ
ni dayandırdığı rüya
------------------------------------------------------------------------------

Hicri 627 yılı Muharrem ayının son on gününde Rasullullah ı Şam da rüyada gördüm Elinde bir kitap vardı Bu Fususul Hilem kitabıdır al insanlara sun ondan yararlansınlar dedi bende Allah'ı Rasulullah'ı ve bizden ululemri bize emredildiği gibi dinleriz veitaat ederiz dedim Halis niyetle niyet ettim ve arzuyu gerçekleştirdim Bu kitabı rasulullah ın tarif ettiği şekilde artırma eksiltme yapmadan ortaya çıkarmaya himmet ve gayret gösterdim Kalp sahipleri ehlullah bu kitabın nefis arzularından münezzeh ve çelişki bulunmayan en kutsi makamdan indirildiğini kesin olarak anlasın.Umarım Allah duamı kabul edince isteğime icabet etmiştir. Ben de bana bildirilenden başkasıyla karşılaşmam ve bana indirilenden başkasını bu satırlarda yazmam Nebi ve Rasul değilim ama onların varisiyim ve Ahireti için çabalayan birisiyim Bu Allahtandır dinleyin ve Allaha dönün.

Pavlusun Kendisini Milletler Havarisi ilan ettirdiği rüyası
------------------------------------------------------------

"Yol alıp Şam'a yaklaştığı sırada, birdenbire gökten gelen bir ışık çevresini aydınlattı. Yere yıkılan Saul, bir sesin kendisine, "Saul, Saul, neden bana zulmediyorsun?" dediğini işitti.
 Saul, "Ey efendim, sen kimsin?" dedi.
 "Ben, senin zulmettiğin İsa'yım" diye cevap geldi. "Haydi kalk ve kente gir, ne yapman gerektiği sana bildirilecek."

 Saul'la birlikte yolculuk eden adamların dilleri tutuldu, oldukları yerde kalakaldılar. Sesi duydularsa da, kimseyi göremediler. Saul yerden kalktı, ama gözlerini açtığında hiçbir şey göremiyordu. Sonra kendisini elinden tutup Şam'a götürdüler. Üç gün boyunca gözleri görmeyen Saul hiçbir şey yiyip içmedi." (Elçilerin İşleri, 9:3-9)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kur'an ışığında ebelik !

Koşun Kavga Var !

Kadir Gecesi Bulundu !

"Kitapsız"lık Yapma !

Ben, Biz, O. Allah Kur'anda neden farklı zamirler kullanır ?

Allah'ın Kahramanı Sensin e-kitap olarak çıktı !.

Kuyruğu Kopartan Tilki Masalı

Musa, Ekmek ve Özgürlük - ÇIKTI

Hoş geldin On bir ayın sultanı Gastronomi

Sünnilik bir Din midir ?