Alim bildiklerimiz ne diyor ?

Alim bildiklerimiz ne diyor ?

Celaleddin-i Rumi: Mesnevi Önsöz
bu,dini anlamada dinin,asıllarının,asıllarının,asıllarıdır

Gazali : El-Münkızu min-ed dalal
Peygamberler bilgileri meleklerden alır,biz doğrudan Allah'tan alırız

Said i Nursi : Risale-i Nur
1. Şua
risaleyi nurlar ne doğunun kültüründen ve ilimlerinden, ne de batının felsefe ve bilimlerinden alınmış, iktibas edilmiş bir nurdur.o gökten inmiş kur'anın doğununda batının da üstünde olan arştaki yerinden alınmıştır


Muhyiddin-i Arabî :Fusus-ül Hikem
Allah beni över, ben de onu. O bana kulluk eder, bende ona...( Fusus-ül Hikem Sayfa 83 )


Beyazidd i Bestami: 
Cübbemin içindeki HAKTIR(Haktan kastı ALLAH)


Cübbeli Ahmet:
Ete kemiğe büründüm Mahmut diye göründüm ( bahsettiği kişi Mahmut Ustaosmanoğlu)

Şimdi gelin birde Kur-an ı Kerim e kulak verelim bakalım ne diyor ?

ENAM- 93: Allah hakkında yalan uyduran, yahut kendisine hiçbir şey indirilmediği halde "Bu bana indirilmiştir!" diyenden daha çarpık zihniyetli kim vardır? Yahut, "Allahın indirdiğinin benzerini ben de indirebilirim!" diyenden? Keşke görseydin (onların halini), bu zalimler kendilerini ölüm sancıları içinde bulduklarında ve melekler ellerini uzatarak, "Ruhlarınızı teslim edin! Allaha gerçek olmayan şeyleri izafe ettiğiniz ve kibre kapılarak Onun mesajlarını inatla küçümsediğiniz için bugün aşağılanma cezası ile cezalandırılacaksınız!" diye seslendiklerinde


BAKARA- 79: Yazıklar olsun o kişilere ki, Kitap'ı kendi elleriyle yazarlar da sonra onunla basit bir karşılık satın alsınlar diye, "İşte bu, Allah katındandır!" derler. Vay haline onların, ellerinin yazdıkları yüzünden! Vay haline onların, kazanıp durdukları yüzünden!

ARAF- 3: Rabbinizden size indirilene uyun; O`nun berisinden bir takım velilerin ardına düşmeyin! Siz ne kadar da az öğüt alıyorsunuz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kur'an ışığında ebelik !

Koşun Kavga Var !

Kadir Gecesi Bulundu !

"Kitapsız"lık Yapma !

Ben, Biz, O. Allah Kur'anda neden farklı zamirler kullanır ?

Allah'ın Kahramanı Sensin e-kitap olarak çıktı !.

Kuyruğu Kopartan Tilki Masalı

Musa, Ekmek ve Özgürlük - ÇIKTI

Hoş geldin On bir ayın sultanı Gastronomi

Sünnilik bir Din midir ?