Öldür beni ama İnsanlığı YAŞAT! (Kısas Meselesi)

Yıl 2016...
Ben bir adamı öldürüyorum. Zenginim, param bol, arkam kuvvetli. Öldürdüğüm ise senin amcoğlun.
Sen bütün dayıoğullarını amcaoğullarını, teyzeçocuklarını, aklını kullanmayan ne kadar milliyetçi kafalı akraban varsa doluşup bir as400 kamyona gelip bizim köyü basıyorsun. Kadın çoluk çocuk ne varsa hepsini katlediyorsun. Bizim köyde taş üstünde taş bırakmıyorsun.

yıl 600 ler...
ben bir adamı öldürüyorum. Zenginim, param bol, arkam kuvvetli. Öldürdüğüm senin amcaoğlu.
Hopp bi dakkaaa. öyle bütün dayıoğullarını amcaoğullarını, teyzeçocuklarını, aklını kullanmayan ne kadar milliyetçi kafalı akraban varsa doluşup bir as400 kamyona gelip bizim köyü basamazsın !

Çok mu canın KAN çekti. Sadece beni öldürme hakkın var. Ben de kendi yerime asla bizim evin fakir bahçıvan çocuğunu karı kızını ya da bir köle mi yerime senin kan kokunu dindirmek için diyet olarak veremiyorum.
Hoppp bitmedi. Kan kokusundan başka bir durum daha var. MEDENİYET, veee Allah diyor ki AFFETMEYE YÜREĞİN YETER Mİ ?

Suçlunun, yalnızca eşdeğeri ile cezalandırılması adil bir karşılıktır. Bunun dışında suçsuz insanları da beraberinde katletmek ve misli ile cezalandırmak, zulümdür. Gerçeğin ortaya çıkması için sağlam duruş sergileyen ve daima meselelerin özü ile ilgilenenler, bundan sakınarak Allah'a daha da yakınlaşırlar. Bakara -179

işte KISAS !
İşte KISAS da HAYAT VAR !
Yüzyıllar öncesinde konulmuş bir kaide. ah insanlık ah!,
gram mesafe katedemiyorsun ve hala çok ilkelsin!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kur'an ışığında ebelik !

Koşun Kavga Var !

Kadir Gecesi Bulundu !

"Kitapsız"lık Yapma !

Ben, Biz, O. Allah Kur'anda neden farklı zamirler kullanır ?

Allah'ın Kahramanı Sensin e-kitap olarak çıktı !.

Kuyruğu Kopartan Tilki Masalı

Musa, Ekmek ve Özgürlük - ÇIKTI

Hoş geldin On bir ayın sultanı Gastronomi

Sünnilik bir Din midir ?