Şarjörleri İbrahimi mermilerle doldurmak !


Bir düşünceyi zayıflatmak, onu gülünç duruma düşürmek, kişiyi alay konusu yapmakla olmaz, biz bunu hala öğrenemedik. Hele de Hakk ve Hakikat ın duyurulması konusunda durum daha bir hassasiyet gerektiriyor ise.

Fanatizm; bir düşünce, fikir savunuculuğundan ziyade taassub dur, akli değil kalbi taraf tutmaktır.Duygulara hitab eden yaklaşımlar akli yöntem izlemeyen fanatizm i besler, yoketmez...Sözümona Gavslardan medet ve himmet ile imdad eylemeyi kendi sürülerini kontrol altında tutma aracı eylemiş bir zümrenin, kalkıpta karikatürize edilerek verilecek hiçbir akli mesaj tarafı yoktur. Akıl ve mantıkla işlenmiş tüm tutarlı tavsiyeler adamların tezgahını bozuyor da ondan sana karşı çıkıyorlar. Aptal ve gerizekalı olduklarından değil, Çaktınnnnn !

Bu yöntem ve üslub, sözkonusu kişi veya yapı etrafında öbeklenmiş fanatizmin daha da hortlamasına neden olmaktadır. Onlar'ın silahlarını kullanacaksınız. Putları kırıp boynuna asacaksınız ve "O yaptı" deyip, Sende biliyorsun ki bunlar konuşmaz dedirteceksiniz.

Naçizane ben buna benzer bir silah geliştirdim. Rüya görüyorum. Sadık rüyalar. Peygamber bana görünüyor ve

"Kim beni rüyasında gördüğünü söylerse sahtekarın tekidir"

diyor.

Bu silahla işte gideceksin, Bu rüyayı görüp de

yok zuhuratta göründü
yok rüyada göründü

diyerek avama uyduruk rivayetlerle hikaye ve masal anlatanlara gidip BENDE GÖRÜYORUM diyeceksiniz. Sizi yalanlamaları kendilerini yalanlamaları anlamına gelir. Konuşmanıza ve saatlerce dil dökmenize gerek yok. Rüya gördüğünüzü ve rüyada da ne gördüğünüzü bu adamların ya da bunlara inananların boynuna asın ve kenara çekilin.

E tıpa tıp aynısını yapmayacak kadar kafan çalışıyorsa sende başka bir silah bul ki seri atış yapalım. Çalıştır saksıyı yan etkisi yok.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kur'an ışığında ebelik !

Koşun Kavga Var !

Kadir Gecesi Bulundu !

"Kitapsız"lık Yapma !

Ben, Biz, O. Allah Kur'anda neden farklı zamirler kullanır ?

Allah'ın Kahramanı Sensin e-kitap olarak çıktı !.

Kuyruğu Kopartan Tilki Masalı

Musa, Ekmek ve Özgürlük - ÇIKTI

Hoş geldin On bir ayın sultanı Gastronomi

Sünnilik bir Din midir ?