Gül Cemalini göreyim mi ?, Mutasavvıf olma Muttaki ol !!!


Bir Peygamber ağzı ile "Allah'ım seni göreyim" talebi
Kur-an da neden detay bilgi olarak verilir ?

Araf.143 - Ve Musa belirlediğimiz vakitte, belirlediğimiz yere (Sina Dağına) varınca, Rabbi onunla konuştu. (Musa da:) "Ey Rabbim" dedi, "göster bana (Kendini) ki seni göreyim!" (Allah): "Beni asla göremezsin. Ama yine de (istersen) şu dağa bir bak; eğer o öylece yerinde kalırsa, o zaman, ancak o zaman, beni görebilirsin!" Ve Rabbi şavkını dağa gösterir göstermez onu toza toprağa çevirdi; ve Musa da bayılıp düştü; uyanıp kendine geldiği zaman "Ne sınırsız bir yücelik seninki? Pişmanlık içinde sana sığınıyorum; ve (bundan böyle daima) inanların ilki olacağım!"

İnsanlık tarihi; "Tanrı Nedir ?", ""Tanrı Nerededir ?" sorularının cevabını aramaktan

"Tanrı ne istiyor ? " sorusunu cevabını unuttuğu için yeryüzü kan ve göz yaşına boğulmuştur. Çünkü hayat kurgusu Tanrının ne olduğuyla değil "NE YAPMAK İSTEDİĞİ" ile ilgilenir. Mutasavvıflar bu ayeti delil gösterip "Allah tecelli eder" hezeyanları savurur durular. Kim ki ister rüya,
keşif,
ilham
tecelli,
huzuru risalet penahi yoluyla böyle bir kapı aralamak ister işte suratına çarpılan ayet bu ayettir. Delil getirilen ayette "Allah bak işte dağa tecelli ediyor" derler oysa ayetin tamamını okumazlar. Devam eden 144. Ayetin mesajı şudur: Mutasavvıf olma Muttaki ol.

- (Allah): "Ey Musa" dedi, "(sana) ayetler vahyederek ve (seninle) konuşarak sana insanların arasında üstün bir yer ayırdım; sana bahşettiklerime sıkı sıkı sarıl öyleyse; ve şükreden kimselerden ol!"

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kur'an ışığında ebelik !

Koşun Kavga Var !

Kadir Gecesi Bulundu !

"Kitapsız"lık Yapma !

Ben, Biz, O. Allah Kur'anda neden farklı zamirler kullanır ?

Allah'ın Kahramanı Sensin e-kitap olarak çıktı !.

Kuyruğu Kopartan Tilki Masalı

Musa, Ekmek ve Özgürlük - ÇIKTI

Hoş geldin On bir ayın sultanı Gastronomi

Sünnilik bir Din midir ?