Tinerciler ve Baliciler

Mekke ve Medine sorunlarının Sünnetullaha uygun ve tedrici çözümlerini nihai DİN sanıp; "ALLAH'IN MURADI her durum ve şartta budur" şeklinde sonsuza kadar paketleyip kaldıranların dinden anladığı dindarlığa ben naçizane "tinerci dini" diyorum. Bunun temsilcileri genelde "yanmaz kefen", dua eden bardak, "sırlı dualar ve zikir kitabı" filan satarlar. Örnekleri çoğaltmak mümkün...

Bu tinercilere kafa göz dalıp, "cariyelik, dört eş, zıhar, kadını dövme, hırsızın elini kesme" kıl tüyle uğraşıp da bu tinercilere sabah akşam laf sokma derdin de olup da hiç Allah'ın gündemiyle kavrulmayanların anladığı dini de "balici dini" olarak tanımlıyorum. Bunlarda genelde yeryüzünü bırakıp ya sayılarla uğraşırlar ya da atom altı parçacıklardan kuantum fiziğine girip, dünyanın yuvarlak oluşundan ayet devşirmeye yol tutarak büyük patlamadan çıkarlar.

Bu her iki tarafın dinden anladıkları öylesine kör dövüşüne benziyor ki sanırsın ki parkta tinercilerle baliciler kavga ediyor. Kızılca kıyamet kopuyor, kafalar bi milyon. Kavga ne?
bilen yok, anlayan yok.

Hiç kusura bakmayın!
Ümmete bu kör dövüşünü
hiçççç İSLAM diye yurtturmayın kafası güzeller...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kur'an ışığında ebelik !

Koşun Kavga Var !

Kadir Gecesi Bulundu !

"Kitapsız"lık Yapma !

Ben, Biz, O. Allah Kur'anda neden farklı zamirler kullanır ?

Allah'ın Kahramanı Sensin e-kitap olarak çıktı !.

Kuyruğu Kopartan Tilki Masalı

Musa, Ekmek ve Özgürlük - ÇIKTI

Hoş geldin On bir ayın sultanı Gastronomi

Sünnilik bir Din midir ?