Güm be de güm be de gümmm gümmm güm beeeee güm beeeeeeeeeeeeee


Davulcu geldi kapıya, genç benden, bakışıyoruz...
Hiç bişey demiyo, bende.
Bakıştık bi süre.
"Abi bahşiş" dedi.
"Sebep ?" dedim.
"Ramazan da davul çalıyoruz ya" dedi.
"Oğlum manyak mısın ? gecenin ikisinde davul çalıp milleti uyandırıyorsun !"
"olur mu abi millet oruç tutuyo ya"
"Ha öyle söyleseneeee" dedim.
Bakışıyoruz...
"Abi vermiceksin bahşişi anlaşılan" dedi.
" İslam'ın şartı kaç?" dedim.
Dördünü saydı birini sayamadı, döndü arkasını merdivenden iniyo, bozuldu, yetiştim.
"Oruç" dedim, bembeyaz oldu sonra da kızardı.
Vermedim bahşişi, vermicem.
Şaka şaka kıyamadım...

Ancakkkkk gelelim şu DAVUL ÇALMA meselesine.
Kardeşim sembolik olarak belirli yerler olabilir ama bu davul işini kaldırması lazım Belediyelerin. Yıl 2017
saat var alarm var. Hastası var, yaşlısı var, gayrimüslimi var.
Belediye saat 2 de davul çaldırıyorsun,
Diyanete saat 3.5 da ezan okutuyorsun,
Ee mecbur sabah namazını bekliyorsun ki olsun saat 4.5.
Zaten 7- de servis kalıyor.
"Ee napcan hacı Ramazan da azıcık katlancan"
Kardeşim Oruç tutuyoruz biz KATLANMICAZ. BUDİST DEĞİLİZ. Eziyete ve işkenceye dönüştürme meseleyi.
Gelenek tamam da tee Allamyaaa...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kur'an ışığında ebelik !

Koşun Kavga Var !

Kadir Gecesi Bulundu !

"Kitapsız"lık Yapma !

Ben, Biz, O. Allah Kur'anda neden farklı zamirler kullanır ?

Allah'ın Kahramanı Sensin e-kitap olarak çıktı !.

Kuyruğu Kopartan Tilki Masalı

Musa, Ekmek ve Özgürlük - ÇIKTI

Hoş geldin On bir ayın sultanı Gastronomi

Sünnilik bir Din midir ?